Açılış Sayfası Yapın  Favorilere Ekleyin  Bize Yazın 
Benimsayfam.com Eğlence Sohbet Güzel Sözler Oyun

Ana Sayfa - Alışveriş - Son Dakika - Linkler - Eğlence - Güzel Sözler - Slayt - Puzzle / Yapboz - Oyun - Fıkra - Sohbet - E-kart - Derlemeler

 Araba Oyunları
 Atış / Nişan Oyunu
 Basketbol Oyunu
 Beceri Oyunları
 Bilardo Oyunu
 Çeşitli Oyunlar
 Çocuk Oyunları
 Düzenleme Oyunları
 Eşleştirme
 Futbol Oyunları
 Komik Oyun
 Macera Oyunları
 Makyaj Oyunları
 Manken Giydirme
 Oda Oyunları
 Puzzle / Yapboz
 Resim ve Boyama
 Savaş Oyunları
 Spor Oyunları
 Uzay Oyunları
 Yarış Oyunları
 Zeka Oyunları
 Çok Puan Alanlar
 Yeni Oyunlar
 Çok Oynananlar
 

Online Kullanıcı : 71
Oyun Sayısı : 296
Oynanma : 13.894.246

 

 

 



Oyun Ana Sayfa >> Oda Oyunları >> Odadan Kurtul

"Odadan Kurtul" Oyunu Hakkında;

Oyun açılır açılmaz Play tuşuna basın ve oyun fragmanının bitmesini bekleyin. Go ile oyuna başlayın. Oyun adından anlaşıldığı gibi amacımız oda içindeki ip uclarını toplamak ve bu ip uclarını değerlendirerek odadan çıkabilmek.

Oyun için gerekli olan bütün bilgileri yorumlar alanına yazıyoruz. Lütfen çok zorda kalmadığınız sürece bu bilgilere başvurmayınız.

İyi oyunlar.     Kaynak : Flash Gaming Network



Bu oyunu bilgisayarına kaydet
Bulunduğu Kategori Oynanma Puanı Puan Ver Eklenme Seçenekler
Oda Oyunları  108.156 

  -  6,3

08 Nisan 2007 Pazar  Tekrar Oyna  -  Gönder

   Bu oyun için yorum ekleyin!

Oda Oyunları Oyunları kategorisindeki diğer oyunlar.

Issız Adadan Kurtulun
Odalardan Kurtulun
Koyu Kırmızı Oda
Issız Adadan Kurtulun
Odalardan Kurtulun
Odadan Kurtul Oyunu hakkında yapılan yorumlar.  Yorum Ekle
Ekleyen : eylül erdoğan  Tarih : 27 Temmuz 2007 Cuma
nihayet bitti ama ipucu verilmezse hayatta bulunamaz bu
Ekleyen : eylül erdoğan  Tarih : 26 Temmuz 2007 Perşembe
ben herhangi biryerde tavana tıklayın diyor orda kaldım tıklıyorum olmuyor tahtalarla çakılı birşey göremedim ay çok garip bir oyun bu ya
Ekleyen : kaan cansız  Tarih : 22 Temmuz 2007 Pazar
hayatımda çok bu tarz oyun oynadım ama bu kadar saçma olanını ilk defa görüyorum her kim yaptıysa bravo yani bide marifet gibi ip ucu vermiş:D heralde ip ucu vermeden önce kimse bitirememişti:
Ekleyen : özlem  Tarih : 19 Temmuz 2007 Perşembe
Vallahi şu site yöneticisinden Allah razı olsun. Çok teşekkür ederim. sizin verdiğiniz ipucunu geç bulduğum için 25 dakikada açabildim. bi de böle gıcık oyunlara çok kolay demeyin kıl oluyorumm..
Ekleyen : Kaan İRTEM  Tarih : 14 Temmuz 2007 Cumartesi
Bu oyunu kim yaptı.Bu arada saçma sapan yorumlar yapmayın>
Ekleyen : esma derge  Tarih : 13 Temmuz 2007 Cuma
cok güzel ve heyecan dolu bir oyun ve yorumlarda bu arada süper herkeze ii eğlenceler :-)
Ekleyen : merve sağlam  Tarih : 13 Temmuz 2007 Cuma
bu oyun basit ve güzel 2,28 sürede bitirdim herkesin oynuaya bilcegi güzel bi oyun
Ekleyen : ebru özbek  Tarih : 05 Temmuz 2007 Perşembe
çok kötü ben hayatımda bu kadar iğrenç oyun görmedim
Ekleyen : nihan şimşek  Tarih : 02 Temmuz 2007 Pazartesi
can ben 1.13 sanıyede bıtırdım haberın olsun çok kolay ve eglencelı bır oyun
Ekleyen : aslı gündoğdu  Tarih : 01 Temmuz 2007 Pazar
harika bi oyundu bayıldım mükemmel tam 4dakika 49 saniyede bitirdim
Ekleyen : batuhantas  Tarih : 29 Haziran 2007 Cuma
alahalla ne biçim oda bu böyleçıkacam diye ecel terleri döktüm ama yine deçıktım az kalsın oyunu sitede birdaha oynamıyacaktım ki sonunda son olarak çıktım heleşükür
Ekleyen : nazlı koca  Tarih : 26 Haziran 2007 Salı
ya çıkana kadar ecel terleri döktüm ne oday mış öyle.sahiden içerde kaldım sandım ama çıkmayı başardım :))
Ekleyen : derya akın  Tarih : 25 Haziran 2007 Pazartesi
bence kafanızı zorlarsanız bulursunuz
Ekleyen : çağla  Tarih : 23 Haziran 2007 Cumartesi
ben bu oyunu 02.11 dkda bitirdim süper bi oyun
Ekleyen : İRem ekim  Tarih : 22 Haziran 2007 Cuma
mütiş bir oyunmuş çok ta kolay ...:):)
Ekleyen : leyla  Tarih : 21 Haziran 2007 Perşembe
ya arkadaşlar saati ayarlayınca anahtar çıkmıyor ne yapmam lâzım yardım edin lütfennn
Ekleyen : derya karaman  Tarih : 21 Haziran 2007 Perşembe
ay harika bir oyun çook beğendim bütün herkese tavsiye ederim
Ekleyen : can samet tellioğlu  Tarih : 20 Haziran 2007 Çarşamba
1.28 saniye başardım daha iyi yapan varsa yazsın
Ekleyen : Filiz Tekiner  Tarih : 18 Haziran 2007 Pazartesi
ay yokkk deli oldum ben oyuna yaa!!!!belki size komik gelicek ama kimsenin takılmadıı bir yere takıldımmmm :( saatin werdii anahtarla kapıyı açamıorum resmen yaaaaaaaa!!!!!!!!
Ekleyen : etkin  Tarih : 16 Haziran 2007 Cumartesi
ya arkadaşlar ben herşeyi yaptım ama beyaz anahtar kutuyu açmıyor veya nasıl açıyor bilenler vasra yardım edin hemen sevinirim...
Ekleyen : gözde arsaln  Tarih : 14 Haziran 2007 Perşembe
buradaki oyunlar harika bu siteyi daha yeni öğrendim daha çıkmam bu siteden süpersiniz!!!!!!!!!!!!
Ekleyen : ayşen başçavuş  Tarih : 13 Haziran 2007 Çarşamba
bu oyun açılsa oynayacağız ama nedense bir kaç kere denememe rağmen açılmadı.lütfen açılan bir oyun hazırlayınız
Ekleyen : ezgi  Tarih : 13 Haziran 2007 Çarşamba
yhaa çoluk çocuk işi bunlar adam akıılllı bişi koyun şuraya hee :@
Ekleyen : hasret zeren  Tarih : 12 Haziran 2007 Salı
yaaa arkadaşlar bu oyun açılmıyo..mavi bi ekran çıkıyo sonra tık yok öyle bekliyom açılmıyo kii... açılsa herhalde güzeldir...
Ekleyen : volkan cetinkaya  Tarih : 07 Haziran 2007 Perşembe
ya kardesim oyun güzel bişey dicem ama açılmıyoki güzelcene açılan bir oyun koyun suraya da oynayalım oldumu
Ekleyen : seran akay  Tarih : 06 Haziran 2007 Çarşamba
ben bu oyunun hayranı oldum oynamayanlara tercih ediyorum.iyi eğlenceler
Ekleyen : buket arslan  Tarih : 05 Haziran 2007 Salı
aslında kolay bir oyun alttaki yazıyı okuduktan sonra ama yüzüğün üstündeki kırmızı yakutu nasıl anahtar haline getirilcek anlamış deilim:)
Ekleyen : kumsal şan  Tarih : 01 Haziran 2007 Cuma
kafayı yedim ya denilenleri yapıyorum olmuyor saat anahtarı vermedi parçalıyacam bu saati
Ekleyen : immortal_love  Tarih : 26 Mayıs 2007 Cumartesi
ya bende en sonunda takıldım hani kırmızı yakutu telle birleştirip anahtar elde etmede onu bir türlü başaramadım nasıl olacak bana bir yardım edin ltf:(
Ekleyen : Mode xl  Tarih : 24 Mayıs 2007 Perşembe
fotografa dikkatli bakın orda saati kaça getireceginiz gozukuo
Ekleyen : irem demirel  Tarih : 18 Mayıs 2007 Cuma
size bir ipucu veriyim saati 03.35 yapmak istiyorsanız önce akrabi 3'ün biraz aşağısına getirin sonra yelkovanı tam 7'nin üstüne getirin çokk kolayy yaaaaaaaaaaaa
Ekleyen : burcu  Tarih : 04 Mayıs 2007 Cuma
ya saati acamıyorum acil yardım
Ekleyen : sevgi gün  Tarih : 02 Mayıs 2007 Çarşamba
ya bu kol nasıl olacak ?? hiç degişiklik olmuyo
Ekleyen : şeyma balli  Tarih : 02 Mayıs 2007 Çarşamba
bence biraz kopya verilmeli kopya olmayınca tadı çıkmıyor bilen arkadaşların kopya vermelerini isterim
Ekleyen : oğuzkaan balcı  Tarih : 30 Nisan 2007 Pazartesi
çok kolay bi oyundu önemli olan resime iyi bakmak zaten oyun içindeki ipuçları yetiyor çok sevdim tekrar oynamak istiyorum):))
Ekleyen : dedocan23  Tarih : 29 Nisan 2007 Pazar
çok güzel bir oyun ama saatte takıldım. iyi eğlenceler
Ekleyen : sanem  Tarih : 24 Nisan 2007 Salı
evet güzel bi oyun ama gercektenn beynımıı yorrduu saat meselesınıı buyutmeye gerek yok en basıtı oyduu neysee harıka bı oyun yanni:)
Ekleyen : dilara  Tarih : 23 Nisan 2007 Pazartesi
oyun gerçekten çok güzel bu sitenin butür oyunlarına bayılıyorum...
Ekleyen : aslı eylül sert  Tarih : 21 Nisan 2007 Cumartesi
çok güzel ve zorlayıcı bir oyundu.
Ekleyen : yunus emre oral  Tarih : 19 Nisan 2007 Perşembe
ÇOK HARİKA BİR OYUN YUNUS-BURAK
Ekleyen : BURCU  Tarih : 19 Nisan 2007 Perşembe
OYUN GÜZEL AMA İPUÇLARI OLMAZSA ÇÖZÜLMESİ ZOR.. 3,35 YAPIYORSUNUZ YA AÇILMIYOR YANILDIĞINIZ YER AKREBİ ÇEVİRMEMEK.AKREPTE 3 İLE 4ARASINA GETİRİRSENİZ ANAHTARI VERİYOR.. İYİ EĞLENCELER
Ekleyen : sabri beyaztaş  Tarih : 16 Nisan 2007 Pazartesi
saati 3.35 yaptım ama hiçte sarı anahtar falan çıkmadı.
Ekleyen : ercan sındır  Tarih : 14 Nisan 2007 Cumartesi
arkadaşlar eğer 3;ü biraz geçerseniz zaten otomatik olarak açılıyor.ben sonuna kadar gelip kapıyı açtım.kafa yemeye hoşgeldiniz.
Ekleyen : hy menn  Tarih : 13 Nisan 2007 Cuma
3 ün birazaltında yapın çubu kapatın
Ekleyen : hy menn  Tarih : 13 Nisan 2007 Cuma
3:35 olmuyo anahtar çıkmıyor
Ekleyen : zeliha keleş  Tarih : 13 Nisan 2007 Cuma
saati 3.35 e getirince bir anahtar acılmadı orda kaldım güzel ve beni zorladı ama buraya kadar geldim anahtarı bulamadım.
Ekleyen : bahar  Tarih : 10 Nisan 2007 Salı
ya bu ne allahın cezası oyun böyle
Ekleyen : Site Yöneticisi  Tarih : 09 Nisan 2007 Pazartesi
Oyunu bitirmek için ihtiyacınız olan bütün ipuclarını burada yazıyoruz. Oyunun zevki yanlız başınıza yapmaktır. Lütfen çok zorda kalmadan bu bilgilere başvurmayınız. Kahverengi ceket'in bulunduğu duvara gelin, burada asılı olan askılığı alın. Ceketi aralayın ve içinde bulunan saati alın. (Saatini doğru ayarladığınız zaman size bir anahtar verecektir.) Ceket'in altındaki fotoğrafı alın. ( Bu fotoğraf size saati nasıl ayarlayacağınız hakkında fikir veriyor.) Takım çantası içindeki tel kesme aletini ve mavi levye'yi alın. Tek kesme aletini daha önce almış olduğunuz askının üzerine getirerek onu tel parçası haline gelmesini sağlayın. Saat üzerine tıklayın, tel parçasını alın ve saatin altındaki çizginin üzerine getirerek kapağını açın. Saatin ayar düğmesini tıkladıktan sonra saatin akrep ve yelkovanını 03:35 yapın. sağda açılan anahtarı alın. Herhangi bir alanda tavana tıklayın, tahtalarla çakılmış bir kapak göreceksiniz. Tahtaları mavi levye ile sökün, sarı anahtarla kapağı açın. Burada yanıp sönen bir ışık ve bir mekanizma kolu göreceksiniz. Kolu çevirin ve odanın şeklini değiştirin. Şimdi farklı bir odadasınız. Rafın üstündeki mektubu alın. (Bu mektup içinde yazan November 17, 1987 tarihi size ip ucu veriyor. ) Mavi ceketin cebindeki şifre panelini alın ve şifre olarak 111787 ( Bu şifreyi 17 Aralık 1987 tarihinden bulduk ) rakamını girin, panel içindeki anahtarı alın. Ceketin altındaki ayakkabı çekeceğini alın, beyaz anahtarla kutuyu açın ve içerisindeki yüzüğü alın. Yüzüğe tıklayın ve yüzük üstündeki kırmızı yakuta birkaç defa tıklayarak yüzükten ayırın. Tel parçasını alın ve kırmızı yakutun üzerine getirin. Şimdi basit bir anahtar oluşturdunuz. Bu telli yakutu kapının üzerindeki yerine takın ve kapıdan çıkınnnn. :) Haydi iyi eğlenceler.

Açılış sayfası yapın!

Okul Çantası
Okul Çantası

Oyuncax.com


Çocuk Halıları
Çocuk Halısı
Oyuncax.com - Oyun Halısı


Barbie Oyuncak Bebek
Barbie Bebek
Oyuncax.com Oyuncak Bebekler


Akülü Araba
Akülü Araba

Oyuncax.com Akülü Arabalar


Puzzle / Yapboz Çeşitleri
Puzzle Yapboz
Puzzle Dünyası



Hepsioyun.com

 



Benimsayfam.com  Alışveriş  Son Dakika  Linkler  Eğlence  Güzel Sözler  PPS  Oyun  Fıkra  Puzzle  E-kart  Derlemeler  Gazeteler
 
 Oyuncak - Oteller - Akülü Araba - Alışveriş - Flash Oyun - Uçurtma - Firma Ekle
   Bize Yazn  Açılış Sayfası   Favorilere Ekle
- Online Kullancı : 71